OHC-Čtvrtá verze 2018
06.11.2019-
Držák nádrže paliva konečně zavařenej a pod lakem. Vypustil jsem starej olej, vyčistil filtr oleje.
22.9.2019- Takže, co se za ten rok událo. Podařilo se mi strojovnu dostat na STK a prošli jsme bez závad. Najeto je už 1090 km. Místy se ještě objevujou menší závady, jako prasklina držáku nádrže paliva. Motor je už konečně seřízenej, a šlape. Holt jsem si musel udělat volno a celej den špekulovat a seřizovat.
31.7.2018- Po zkušenostech s STK, kde odmítli připustit ku kontrole prej závodní stroj, jsem se v prosinci loňskýho roku rozhodl pro čtvrtou a už poslední verzi vzhledu. Je fakt, že mě toto mělo napadnout už inhed po koupi stroje. Ale přeci jen jsem ještě doufal, že to kafíčko verze předchozí bude platný. Nu líbila se mi tato verze, ale teďko, když vidím rodící se poslední vzhed, tak se mi to líbí víc. Přeci jen originální vzhled má něco do sebe. A tou originalitou by měla bejt Jawa 350-634. Prostě první typ. Jen mi chybí ještě dosehnat kapličku předního světla a přední vidle.
Postup prací nechci sem psát, bo ten si vedu v deníku mašin, kde mám veškerý záznamy všech mašin, který jsem měl a ještě mám.
Tak snad jen to, že jsem rám stříknul syntetikou do odstínu 175/356, veškerá plechařina je Akryl odstín 250/11. Původní kastlíky který jsem někde pohodil, musel jsem nahradit jinými, přední umělohmotný blatník nahrazenej novým, nádrž laminátka nahrazen novou původního typu, přední pneu 2,50/18 vyměněna za novou 3,25/18.
Nyní mě čeká úkol nejtěžší, udělat novou elektriku, a vyrobit novou olejovou nádrž, bo prapůvodní už je dávno het, a nadobka z hasičáku se nyní sem už nevejde díky kastlíkům.
...